Σάββατο 29 Οκτωβρίου 2016

Μια πρώτη γνωριμία



Καλησπέρα σας και καλωσορίσατε στο blog μου. Αυτό το blog δημιουργήθηκε για ένα και μόνο σκοπό. Να διαδώσει ένα τρόπο με τον οποίο μπορεί ο καθένας (εφόσον διαθέτει υπολογιστή και σύνδεση στο ίντερνετ) να βγάλει ένα σταθερό εισόδημα χωρίς να ξοδέψει ούτε ένα cent.
   Φυσικά, κυκλοφορούν πολλές ιστοσελίδες που ισχυρίζονται το ίδιο. Δηλώνουν πως κατέχουν τη γνώση μιας μοναδικής τεχνικής που προσφέρει πολλά κέρδη χωρίς κανένα κόστος. Τα περισσότερα από αυτά είναι απάτη και δεν λειτουργούν. Σε δελεάζουν με διάφορες ιστορίες έτσι ώστε να σε "τυλίξουν" και στο τέλος όχι μόνο δεν κερδίζεις τίποτα απολύτως, αλλά χάνεις τον χρόνο σου και σε μερικές περιπτώσεις, ακόμα και τα χρήματά σου.
   Οι δύσκολες συνθήκες που επικρατούν αυτή την περίοδο στη χώρα μας, με ώθησαν να αναζητήσω ένα τρόπο να αυξήσω το εισόδημά μου χωρίς να χρειάζεται να αφιερώσω πολύ χρόνο μιας και ο ελεύθερος χρόνος μου είναι πολύ περιορισμένος. Έψαξα λοιπόν στο ίντερνετ για να βρω έναν ασφαλή και σίγουρο τρόπο για να το πετύχω αυτό. Στην αρχή, έπεφτα συνέχεια πάνω σε σελίδες που υπόσχονταν μεγάλα κέρδη με ελάχιστες (ή και καθόλου) επενδύσεις. Προφανώς το θεώρησα πολύ απλό για να είναι αληθινό. Έτσι, συνέχισα να ψάχνω. Κάποια στιγμή ανακάλυψα τα λεγόμενα PTC sites. Τα PTC (Pay to Click) sites, είναι ιστοσελίδες που αναρτούν διαφημίσεις και ο ενδιαφερόμενος πληρώνεται για να τις βλέπει. Πολύ απλά, είναι σαν να κάθεσαι μπροστά στην τηλεόραση και να πληρώνεσαι κάθε φορά που μια καινούρια διαφήμιση εμφανίζεται στην οθόνη σου. Αρκετά απλό, έτσι;
   Μπορεί να ακούγεται απλό κι εύκολο αλλά δεν είναι απαραίτητα όπως φαίνεται η κατάσταση. Ναι μεν είναι απλό, αλλά το κέρδος από κάθε διαφήμιση (στα περισσότερα από αυτά τα sites) είναι απειροελάχιστο. Θα έπρεπε δηλαδή κάποιος να δει 1000 διαφημίσεις για να βγάλει 1 μόνο ευρώ. Οφείλω να πω πως απογοητεύτηκα μόλις το ανακάλυψα αυτό. Ήμουν σίγουρος πως είχα βρει αυτό που ζητούσα. Και το κακό είναι πως όλα τα sites έχουν ένα περιορισμό στον αριθμό των διαφημίσεων που μπορείς να δεις κάθε μέρα. Έτσι για να δεις 1000 διαφημίσεις, στα περισσότερα από αυτά θα χρειαζόσουν 1 μήνα! Θα περιμένω δηλαδή 1 μήνα για να βγάλω 1 ευρώ; Δεν νομίζω.
   Σε αυτό το σημείο όμως ανακάλυψα μια νέα πληροφορία που μου άλλαξε γνώμη.

Referrals

   Referrals ονομάζονται τα άτομα που κάνουν ό,τι ακριβώς κάνεις κι εσύ (βλέπουν διαφημίσεις) με τη διαφορά όμως ότι εσύ παίρνεις κάποιο ποσοστό απ'τα κέρδη τους. Ακούγεται λίγο σαν τα τρικ του μάρκετινγκ που πρέπει να πείσεις άτομα πως αυτό που τους προτείνεις θα τους κάνει πλούσιους κ.λ.π... Δεν είναι έτσι όμως. Γιατί ανακάλυψα ένα site που σου δίνει τη δυνατότητα να νοικιάσεις τέτοια άτομα αντί να ψάχνεις τριγύρω σε φίλους και γνωστούς για να βρεις κάποιον πρόθυμο να δοκιμάσει. Γι'αυτό οι Referrals χωρίζονται σε δύο κατηγορίες:
Direct Referrals: Είναι αυτοί που γίνονται μέλη στο site μέσω της δικής σου διεύθυνσης (τους δίνεις δηλαδή ένα link που αν το ακολουθήσουν και πραγματοποιήσουν εγγραφή στο site γίνονται direct referrals σου).
Rented Referrals: Είναι αυτοί που είναι ήδη μέλη στο site και μπορείς (έναντι κάποιου μικρού ποσού) να τους νοικιάσεις έτσι ώστε να κερδίζεις από τις διαφημίσεις που βλέπουν.
   Προσωπικά δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με την πρώτη κατηγορία. Το θεωρώ τελείως περιττό, ανούσιο και χάσιμο χρόνου (αν και είναι ομολογουμένως η πιο συμφέρουσα επιλογή μιας και δεν υπάρχει κόστος ενοικίασης). 

   Η αλήθεια είναι πως χρειάζεται αρκετός καιρός για να φτάσεις στο σημείο να βγάζεις ένα σταθερό εισόδημα με αυτή την τεχνική. Είναι ανάλογο με το πόσα χρήματα διατίθεσαι να επενδύσεις από την τσέπη σου. Μπορεί κάποιος να μη θέλει να επενδύσει χρήματα. Σε αυτή την περίπτωση θα χρειαστεί πολύ περισσότερο χρόνο για να φτάσει στον επιθυμητό στόχο. Αν κάποιος είναι διατεθιμένος να επενδύσει κάποιο μικρό ποσό τότε η ανάπτυξή του θα είναι ραγδαία.  Ας μιλήσουμε όμως πιο συγκεκριμένα για να πάρετε μια καλύτερη εικόνα.

   Εγώ είμαι μέλος σε ένα τέτοιο site, εδώ και 3 μήνες περίπου. Τον πρώτο μήνα δεν έκανα καμία επένδυση. Απλά έβλεπα διαφημίσεις (και πληρωνόμουν από 0,001 έως 0,015 για κάθε διαφήμιση που έβλεπα). Τα έσοδα μου στο τέλος του μήνα ήταν γύρω στα 60 cents. Μόλις έφτασα τα 60 cents, τα χρησιμοποίησα για να νοικιάσω 3 Referrals (κοστίζουν 20 λεπτά ο ένας και διαρκούν ένα μήνα). Το δεύτερο μήνα, (χωρίς να κάνω καμία περαιτέρω επένδυση) έβγαλα 1.5 ευρώ και χρησιμοποίησα το 60 cents για να επεκτείνω τους referrals μου για άλλον 1 μήνα. Μόλις διαπίστωσα πως το κέρδος είναι τόσο καλό, αποφάσισα να επενδύσω περισσότερα. Έτσι, επένδυσα 25 ευρώ και νοίκιασα άλλους 125 Referrals. Διπλασίασα την επένδυσή μου μέσα σε 3 εβδομάδες και μου έμειναν και αρκετά χρήματα για να επεκτείνω αυτούς που είχα αλλά και για να νοικιάσω καινούριους. Τους πρώτους 6 μήνες ό,τι κέρδος έχω από αυτό το site, θα το επενδύω σε νέους Referrals. από τον 7ο μήνα και μετά, θα έχω ένα σταθερό έξτρα εισόδημα κάθε μήνα, απλά διαθέτοντας μισή ώρα την ημέρα στον υπολογιστή για να διαχειριστώ τον λογαριασμό μου. Μπορεί να χρειάζεται υπομονή και πολύ χρόνο, ωστόσο είναι πάρα πολύ εύκολο να αγγίξεις την επιτυχία. 
   Όταν ξεκίνησα εγώ σε αυτό το site δεν είχα κανένα να μου δείξει τι πρέπει να κάνω. Τα ανακάλυψα όλα μόνος μου και ακόμα μαθαίνω καινούρια πράγματα. Εσείς όμως που ξεκινάτε τώρα, μπορείτε να απευθύνεστε σε εμένα για ό,τι απορίες έχετε κι εγώ θα βοηθήσω όπως μπορώ. Σας εύχομαι καλή επιτυχία σε αυτό σας το εγχείρημα. Πιστέψτε με, αξίζει!
Κάντε κλικ στην εικόνα και ξεκινήστε να βγάζετε χρήματα!
Αν δεν βλέπετε την εικόνα, κάντε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο:
 http://www.neobux.com/)










Για οποιαδήποτε απορία, επικοινωνήστε μαζί μου είτε αφήνοντας σχόλιο εδώ, είτε μέσω e-mail: Xanthos.T@gmail.com Καλή αρχή!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου